بزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجیبزرگترین هایپر ساختمانی کشور | خاجی
021-65411112
crm@khaji.ir
تهران ، جاده شهریار به ملارد

نمایندگی شب تاب

نمایندگی شب تاب در شهریار

نمایندگی شب تاب در شهریار

فروشگاه خاجی در جهت رفع مایحتاج مشتریان، حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها و در نهایت قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند شب تاب در منطقه غرب استان تهران را بر عهده دارد.

صنایع روشنایی شب تاب

نورپردازی زیبا یک عنصر ضروری در خلق یک فضای راحت و آرام است . محیطی که ما می‌سازیم انعکاس شخصیت ماست. صنایع روشنایی شب‌تاب برقعی به عنوان اولین دارنده نشان استاندارد در تولید چراغ‌های محوطه و پارکی با ایجاد تنوع بی‌نظیر در طراحی و تولید، نهایت تلاش خود را جهت متمایز کردن محیط شما بکار گرفته است. در این راستا تمام توان هنرمندان و صنعتگران داخلی و خارجی را بکار برده‌ایم تا بهترین محصول از نظر تنوع، زیبایی و کیفیت را خلق نماییم. صنایع روشنایی شب تاب برقعی سالهاست که نورپردازی معاصر و نورپردازی سنتی را در قالب چراغ‌های محوطه به مشتریان دولتی و خصوصی، همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر یک ساله ارایه می‌دهد. بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در کنار مهارت متخصصان و همچنین استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته راه را برای رویارویی با سلایق متنوع مشتریان هموار کرده است. از طرفی تعهد کامل به “تولید با کیفیت” ما را از رقابت جدا نموده و از نتایج این مورد، که در اولویت ما قرار می‌گیرد، می‌توان به برقراری ارتباط موثر با مشتری و پوشش دهی سلایق مختلف در نهایت دقت و ظرافت اشاره کرد.

نمایندگی شب تاب در ملارد

صنایع روشنایی شب تاب برقعی به عنوان اولین دارنده نشان استاندارد در تولید چراغ های محوطه و پارکی آغاز به کار کرده است که با داشتن تنوع بی نظیری در طراحی و تولید، توانسته تا با نهایت تلاش، خود را از دیگر محصولات موجود در بازار ممتاز نماید. شرکت شب تاب با تکیه بر شعار نورپردازی به عنوان یک عنصر ضروری در خلق یک فضای راحت و آرام، توانسته تا در این راستا تمام توان هنرمندان و صنعتگران داخلی و خارجی را بکار گیرد و بهترین محصولات چراغ های حیاطی و پارکی را از نظر تنوع، زیبایی و کیفیت خلق نماید.

شرکت روشنایی شب تاب برقعی در طی این سالها، نورپردازی معاصر و سنتی را در قالب چراغ های محوطه ای به مشتریان خود عرضه داشته و این محصولات را همراه با ضمانت نامه و گارانتی معتبر یک ساله ارائه داده است. صنایع روشنایی شب تاب با بکارگیری از تکنولوژی نوین، در کنار مهارت متخصصان و همچنین استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، تولیدات با کیفیتی را عرضه کرده است. شرکت شب تاب سلایق مشتریان را همواره مد نظر خود قرار داده و از طرفی تعهد کامل به کیفیت باعث شده تا در رقابت با سایرین همواره پیشتاز باشد.

نمایندگی شب تاب در شهریار

نمایندگی شب تاب شهریار

صنایع روشنایی شب تاب دلایل مختلفی را برای راضی نگه داشتن مشتریان در طی این سال ها قرار داده است:

 

  • گستردگی و دسترسی آسان به واحدهای فروش و خدمات پس از فروش
  • دارا بودن استانداردهای بین المللی
  • عضویت در انجمن صنفی سازندگان چراغ روشنایی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و روش های نوین تولید
  • تنوع بالای رنگ، مدل و زیبایی محصولات
  • دارا بودن گارانتی و ضمانت کالا
  • بکارگیری روش های مبتکرانه جهت نصب آسان
  • مصرف کم انرژی
  • اهمیت دادن به جلب رضایت مشتری

 

معرفی کلی محصولات شب تاب

شرکت شب تاب در تولید چراغ های پارکی و حیاطی پیشگام بوده و توانسته تا با عرضه متنوعی از این محصولات، سهم بالایی در بازارهای رقابتی داخلی را به خود اختصاص دهد. این چراغ ها در نمونه های چراغ های دیواری، سر لوله، سر دری، چراغ آویز، تک شعله، دو شعله، سه شعله و پایه می باشد که همه این محصولات از تنوع بالای در طرح و مدل برخوردار بوده و به دلیل قرار گرفتن در محیط های بیرونی و در معرض مداوم عوامل محیطی، دارای درجه حفاظت بالا و بدنه محکم و با کیفیتی می باشد.

نمایندگی شب تاب در اندیشه

چراغ های دیواری و آویز شب تاب که از سری چراغ هایی می باشند که نیاز به نصب داشته و سهولت این کار برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این چراغ ها در مدل های کلاسیک و مدرن مختلفی عرضه شده تا بتواند برای محیط های مختلف بکار گرفته شود و همین تنوع دست خریدار را در انتخابی راحت تر باز می گذارد. محصولات شب تاب دارای بدنه با کیفیت و محکم می باشد که در اثر رطوبت موجود در محیط دچار زنگ زدگی نمی شود.

چراغ های سرلوله و سردری شب تاب از سری چراغ های قابل نصب آسان بوده که در نمونه چراغ های سرلوله به راحتی بر روی پایه های مخصوص آن قرار گرفته و نصب می شود. این سری از محصولات شب تاب نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشند و دارای میزان نوردهی مناسبی در محیط است که می تواند به خوبی فضاهایی مانند منازل، ویلاها، باغ ها و باغچه ها را نورپردازی نماید.

نمایندگی شب تاب فردیس

چراغ های تک شعله، دو شعله، سه شعله و پایه شب تاب که از سری چراغ های دارای پایه بوده و می تواند به خوبی نور را از بالا و در جهات مختلف انتشار دهد. تنوع زیاد تعداد شعله ها این امکان را به مشتریان عزیز می دهد، تا بر حسب میزان روشنایی مورد نیاز خود، هر کدام از این چراغ ها را خریداری نمایند.

نمایندگی شب تاب در شهریار

چراغی پارکی برند شب تاب

صنایع روشنایی شب تاب به عنوان اولین تولید کننده چراغ‌های استاندارد در فضای باز و پارکی، با ایجاد محصولات منحصر به فرد و متنوع سعی در تغییر محیط زندگی و کار افراد داشته است. این شرکت سال‌ها است که نورپردازی سنتی را به چراغ‌های فضای باز با سبک مدرن تبدیل کرده است. استفاده از فناوری‌های روز، برخورداری از مهارت متخصصان و به کار بردن جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی این امکان را فراهم کرده است تا محصولات شب تاب مطابق با نیازهای مصرف کنندگان تولید شود. چراغ شب تاب مناسب روشنایی مسکونی، باغ، ویلا، حیاط، باغچه و… است. طراحی محصولات به صورت ایستاده، آویز، دیواری، چمنی و… است.

نمایندگی فروش محصولات شب تاب اندیشه و ملارد

مشتریان عزیز، چنانچه قصد خرید آنلاین محصولات شب تاب را دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر کالای موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنید.  

خرید آنلاین محصولات شب تاب

پیام بگذارید

X